ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است
سرخط خبرها

گوگل امکاناتی را برای بررسی و تشخیص تصاویر غیرواقعی معرفی می‌کند

  • کد خبر: ۱۹۰۸۲۷
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
گوگل امکاناتی را برای بررسی و تشخیص تصاویر غیرواقعی معرفی می‌کند
استفاده از تصاویر و ویدئو‌ در رسانه‌های اجتماعی منجر به توزیع اطلاعات غلط خطرناکی شده است. گوگل برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست، اعلام کرده است که اطلاعات متنی بیشتری درباره یک تصویر ارائه می‌کند.

شهرآرانیوز - ابزار‌های جدید گوگل شامل مشاهده تاریخچه تصویر، ابرداده و زمینه‌ای است که کاربران از آن در سایت‌های مختلف استفاده می‌کنند. گوگل ویژگی‌ «درباره این تصویر» را در اوایل سال جاری معرفی کرد و اکنون آن را برای همه انگلیسی‌زبان‌های جهان در دسترس قرار داده است.

کاربران از این به بعد می‌توانند متوجه شوند که فلان تصویر اولین‌بار چه زمانی در جستجوی گوگل «دیده شده» است. این ابزار همچنین به کاربران اجازه می‌دهد بفهمند که مردم چگونه تصویر را در سایت‌های دیگر توصیف کرده‌اند تا به رفع هرگونه ادعای نادرست کمک کند.

گوگل اعلام کرد که کاربران می‌توانند ابرداده‌های دیگری را هم درباره تصویر ببینند؛ از جمله فیلد‌هایی که نشان می‌دهد آیا تصویر با هوش مصنوعی ایجاد شده یا خیر. این شرکت گفته که تمام تصاویر ایجادشده توسط هوش مصنوعی گوگل را مشخص می‌کند. در ماه اکتبر، ادوبی به همراه شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، نیکون و لایکا، نمادی را برای علامت‌گذاری واضح تصاویر تولیدشده توسط هوش مصنوعی منتشر کردند.

گوگل ابزارهایی را برای بررسی و تشخیص تصاویر غیرواقعی معرفی می‌کند

ابزار‌های جدید تصویر با کلیک‌کردن روی منوی سه نقطه در نتایج Google Images در دسترس هستند.

با توجه به افزایش فناوری که ایجاد تصاویر مختلف با استفاده از هوش مصنوعی را برای کاربران آسان کرده است، شرکت‌ها در حال کار بر روی فناوری‌ای هستند تا اطلاعات بیشتری در مورد تصاویر ارائه دهند. در ماه ژوئن، ادوبی یک جعبه ابزار منبع‌باز منتشر کرد تا به برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها کمک کند اعتبار تصویر را تأیید کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->